Опорна школа з питань управлінської діяльності



16 лютого 2017 року відбулося засідання школи управлінської діяльності


План роботи

 Засідання ІІІ    Калейдоскоп педагогічних ідей
Час для виступу
Нові підходи до управління сучасною школою, моделювання управлінської діяльності
16.02.2017
Солук Г.П.,
Фірчук О.М.

1
Обмін досвідом «Управління навчальним закладом щодо реалізації проблеми школи»
Солук Г.П.
Дацко Л.В.

2
Захист проектів «Школа, керівником якої ти є»
Больбан Ю.І.
Андрушко Г.І.

  3

Роль портфоліо в організації якісної атестації педагогічних працівників
Портфоліо школи як засіб дієвого самоаналізу діяльності закладу та проектування плану розвитку у майбутньому


Юнко О.Ф.
Абдула В.Б.

Восух Н.В.

4
Культура управління закладами освіти (анкетування).

Стадник О.В.

5
Створити банк даних передового педагогічного досвіду з управлінської діяльності району.

Фірчук О.М.


Виступи: Больбан Ю.І., директор Бунівської ЗОШ І-ІІ ступенів детальніше
                  Андрушко Г.І., директор Салашівської ЗОШ І-ІІ ступенів детальніше
Дацко Л.В., заступник директора з навчально-виховної роботи Шклівської ЗОШ І-ІІІ ступенів детальніше
Юнко О.Ф., заступник директора з навчально-виховної роботи Смолинського НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів - ДНЗ" детальніше
Восух Н.В., заступник директора з навчально-виховної роботи Дацьківської ЗОШ І-ІІ ступенів детальніше 
Абдула В.Б., заступник директора з навчально-виховної роботи Добростанської ЗОШ І-ІІ ступенів детальніше






ІКТ як головне сучасне середовище для підвищення 
кваліфікації педагогічних працівників
   12 січня 2017 року відбулося засідання школи
управлінської діяльності для директорів та 
заступників директорів з навчально-виховної роботи 
загальноосвітніх навчальних закладів Яворівського 
району. Тематика заходу викликала інтерес і обговорення
 Були розглянуті питання 
«Створення умов ефективного підвищення
 педагогічної майстерності керівника засобами
  інноваційної діяльності», «Роль стимулювання при формуванні особистості креативного педагога», «Алгоритм дій директора в управлінні закладом освіти». Активну участь у висвітленні питань взяли директор Нагачівської ЗОШ І-ІІІ                                            ступеня (Труняк В.С.), заступники директорів з            
 навчально-виховної роботи Новояворівської ЗОШ І- ІІІ ступенів №3       (Давидюк Н.З.), Новояворівського НВК  «ЗОШ ІІ ступеня - ліцей»         (Шевчик М.Г.),    Яворівської гімназії імені Осипа Маковея                     (Моляща О.Я.), завідувач методичного кабінету (Фірчук О.М.).
       Заступник директора з навчально-виховної роботи Новояворівсь-кої ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 Давидюк Н.З. акцентувала увагу                     слухачів на впровадженні   віртуальних форм роботи,                                які створюють реальні можливості побудови відкритої системи безперервної освіти, а оптимальний доступ до необхідної інформації у будь-який час робить пізнавальну діяльність вчителів більш ефективною. Використання он-лайн взаємодії дозволяє організувати науково-методичний простір для вчителів, створює оптимальний доступ до необхідної інформації, оперативно забезпечує необхідну методичну допомогу молодим вчителям, дає можливість досвідченим педагогам поділитися досвідом роботи. Як показала практика роботи районного методичного кабінету, окремих шкіл інформаційно-комунікаційні технології відкривають величезні можливості для комунікації в рамках он-лайн взаємодії:
· зникає потреба у одночасній присутності            
 педагогів в одному місці;
· учителі мають вільний доступ до спільних
 ресурсів у інформаційному просторі;
· стають доступними досягнення окремих
 вчителів та ЗНЗ для усієї освітянської спільноти;
· з’явилась можливість ведення та підтримки
електронного документообігу, доступності 
всіх нормативних документів;
· можна проводити дистанційні наради,
 семінари, конкурси;
· спрощується процедура методичної діяльності.
Було запропоновану і надалі широко впроваджувати
 віртуальні форми роботи, а саме:
1. Віртуальну діагностику;
2. Дистанційне інформування, консультування, 
спілкування;
3. Віртуальні конкурси, Інтернет-голосування, 
флеш-моби.
    Середовищем для підвищення кваліфікації 
педагогічних працівників у міжкурсовий період є Web-сайт районного методичного кабінету,Львівського ОІППО, які поступово стають інформаційно-освітніми ресурсами, що інформують педагогів району про досягнення і перспективи розвитку педагогічної науки, сучасні інноваційні та інформаційні технології.
Виступ Давидюк Н.З детельніше
Презентація Давидюк Н.З детальніше
Виступ Молящої О. детальніше


ПЛАН РОБОТИ
опорної школи з управлінськох діяльності при Вороцівському НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ» на 2016-2017 навчальний рік
Рух у майбутнє можна порівняти з рухом по незнайомій місцевості, а план — з картою цієї місцевості, на яку нанесені маршрути руху різних груп і визначені точки їхніх зустрічей під час руху. Якщо по незнайомій місцевості рухатися без карти, знаючи лише загальний напрямок, то потрібно буде витратити значно більше зусиль, щоб прийти в потрібне місце. Наявність плану дає керівнику впевненість, що він знає, який кінцевий результат повинен бути отриманий до певного моменту часу, хто, коли і які дії для цього повинен здійснити і що цих дій буде достатньо для досягнення бажаного результату. Але не менш важливо й те, що завдяки плану не тільки керівник, а й учасники спільної діяльності розуміють, на досягнення якої спільної мети вони працюють, яка їхня роль у цій роботі, чого від них чекають і що трапиться, коли вони не забезпечать своєчасного виконання своїх окремих завдань
У 2015-2016 навчальному році робота опорної школи з управлінської діяльності спрямовувалася на реалізацію науково-методичної проблеми ««Шляхи оновлення управлінської діяльності керівника». Школа стала управлінсько-методичним центром для загальноосвітніх закладів району .Її учасники працювали над забезпеченням безперервного професійного розвитку керівників шкіл, підвищення рівня компетентності з питань управління загальноосвітнім навчальним закладом у сучасних умовах. Протягом року діяли семінари-практикуми, майстер-класи, методичні консультпункти, психолого-методичні консиліуми шкільних психологів На семінарах-практикумах школи з управлінської діяльності проводилися тренінги, презентувалася проектна діяльність ЗНЗ.
Головні зусилля були зосереджені на надання реальної, дієвої допомоги керівникам шкіл у підвищенні їх професійної майстерності, створенні творчої атмосфери, такого морально-психологічного клімату, який сприяв би пошуку технологій педагогічної праці, втіленню інновацій.
В 2016-2017 н.р. опорна школа з управлінської діяльності і надалі буде спрямовувати зусилля на досягнення кваліфікаційного росту керівників закладів; удосконалення організації навчально-виховного процесу, впровадження проектної діяльності, новітніх технологій навчання й виховання, комп’ютеризації; підвищення рівня методичної роботи, впровадження інновацій; забезпечення чіткої системи неперервного підвищення теоретичного, науково-методичного рівня професійної майстерності життєвих компетенцій педагогічних кадрів.
Мета опорної школи
 Забезпечення наповнення управлінської діяльності конкретним змістом, визначення ролі та завдань кожного суб’єкта управлінської діяльності.
 Вдосконалення професійної компетентності керівника в умовах переходу на нові Державні стандарти.

Завдання опорної школи
Ознайомити керівників із сучасними підходами до управління навчально-виховним процесом.
Створити інформаційну систему на основі діагностико – корекційних методів.
Допомогти опанувати сучасні інноваційні технології навчання.
Залучити кожного керівника до творчого пошуку в процесі реалізації науково-методичної проблеми «Удосконалення управління навчально-виховним процесом в умовах модернізації школи».
     Створити колектив однодумців, які зберігають традиції школи та активно впроваджують сучасні досягнення науки у практику.
        Систематично вивчити нові навчальні програми, підручники посібники.
 Оптимально забезпечити на територіальному рівні процес професійного становлення, удосконалення та розвитку суб’єктів освітньої діяльності.
Сприяти формуванню професійної готовності освітян до партнерської діяльності з представниками державних та приватних установ, з громадськістю щодо розв’язання актуальних питань освіти та виховання молоді.
Досконало знати реальний стан фахового зростання педагогічних працівників в аспекті професійних потреб, труднощів, проблемних зон та перспективних підходів.
Сприймати методичну роботу з формування професійної компетентності учасників освітнього процесу в сукупності взаємопов’язаних компонентів.

Провідні ідеї опорної школи

    Системно цільовий підхід до планування роботи опорної школи, заснований на принципах гуманізації, всебічності змісту методичної роботи, науковості, творчості, динамізму, гнучкості, наступності та практичної спрямованості.
    Створення власної цілісної інтегрованої системи науково-методичної роботи, яка ґрунтується на диференційованому, особистісно-орієнтованому підході, спрямована на розвиток професійної компетентності, стимулювання самоосвіти й творчих пошуків кожного педагога.
Управління процесом неперервного професійного розвитку керівника навчального закладу, учителя забезпечує реалізацію завдань розвитку освіти району, обумовлює модернізацію моделі методичної роботи з метою підвищення професійної майстерності, творчого зростання та формування компетентного педагога.
   Чітке оптимальне поєднання в управлінській діяльності взаємозв´язаних компонентів: діагностико-прогностичного, організаційного, програмно-проектувального, контрольно-коригуючого та оцінювального.
     Реалізація при організації методичної роботи з керівниками навчальних закладів завдань: формування професійної кар’єри на засадах постійного професійного вдосконалення, підвищення педагогічної та управлінської культури, оволодіння інноваційними методами управління.
                                             
Список керівних кадрів, слухачів школи, які атестуються в 2017 році, а саме в складі:

1. Кропивницького Мирослава Степановича, директора  Краковецької ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Романа Шухевича;
2. Гірняка Василя Миколайовича, заступника директора з навчально-виховної роботи  Краковецької ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Романа Шухевича;
3. Онуфрієнко Катерини Олександрівни,  заступника директора з навчально-виховної роботи  Новояворівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2;
4. Підляської Мирослави Романівни, заступника директора з навчально-виховної роботи  Новояворівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2;
5. Гірки Володимира Миколайовича, директора Новояворівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3;
6. Давидюк Надії Збиславівни, заступника директора з навчально-виховної роботи  Новояворівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3;
7. Шевчик Мар’яни Григорівни, заступника директора з навчально-виховної роботи Новояворівського НВК «ЗОШ ІІ ступеня – ліцей»;
8. Пирч Марії Олексіївни, директора Шклівської ЗОШ І-ІІІ ступенів;
9. Дацко Лариси Володимирівни, заступника директора з навчально-виховної роботи Шклівської ЗОШ І-ІІІ ступенів;
10. Турко Катерини Олексіївни,  заступника директора з навчально-виховної роботи Шклівської ЗОШ І-ІІІ ступенів;
11. Молящої Оксани Ярославівни,  заступника директора з навчально-виховної роботи Яворівської гімназії імені Осипа Маковея;
12. Станько Надії Євгенівни, заступника директора з навчально-виховної роботи Яворівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 імені Тараса Шевченка;
13.  Замбриборщ Людмили Петрівни,  заступника директора з навчально-виховної роботи Бірківського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. Т.Шевченка - ДНЗ»;
14. Труняка Сергія Віталійовича, директора Нагачівської ЗОШ І-ІІІ ступенів;
15. Юнко Ольги Федорівни, заступника директора з навчально-виховної роботи  Смолинського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів - ДНЗ»;
16. Косик Наталії Михайлівни, директора Старицької ЗОШ І-ІІІ ступенів;
17. Больбана Юрія Івановича,  директора Бунівської ЗОШ І-ІІ ступенів;
18. Восух Наталії Василівни,  заступника директора з навчально-виховної роботи Дацьківської ЗОШ І-ІІ ступенів;
19. Дмитрюк Ганни Іванівни, директора Добростанської ЗОШ І-ІІ ступенів;
20. Абдулу Вадима Борисовича, заступника директора з навчально-виховної роботи Добростанської ЗОШ І-ІІ ступенів;
21. Кульпи Галини Петрівни, заступника директора з навчально-виховної роботи Порічанського НВК «ЗОШ І-ІІ ступенів – ДНЗ»;
22. Андрушко Галини Іванівни, директора Салашівської ЗОШ І-ІІ ступенів;
23. Фульмеса Михайла Андрійовича, директора Семирівської ЗОШ І-ІІ ступенів імені Юрія Прихода;
24. Козлова  Володимира Анатолійовича, заступника директора з навчально-виховної роботи Свидницького НВК «ЗОШ І-ІІ ступенів - ДНЗ»;
25.  Кануса Ростислава Івановича,  директора Терновицького НВК «ЗОШ І-ІІ ступенів – ДНЗ»;
26. Гугусь Ганни Михайлівни, заступника директора з навчально-виховної роботи Терновицького НВК «ЗОШ І-ІІ ступенів – ДНЗ»;
27. Радченко Ірини Романівни,  директора Старицької ЗОШ І ступеня.

28. Бачало Зоряни Юріївни, заступника директора з навчально-виховної роботи Яворівського НВК «ДНЗ – ЗОШ І ступеня».

        Зміст роботи опорної школи

№ з/п
Зміст роботи
Термін виконання
Хто відповідає
1
Організація роботи опорної школи
до 20.09.16
Фірчук О.М.
3
Обговорення планування на 2016-2017 навчальний рік
вересень

2
Складання інформаційного банку даних учасників опорної школи
до 01.10.16
Солук Г.П.,
Фірчук О.М.
4
Створення умов для розвитку творчого потенціалу керівників
протягом року

5
Соціально-психологічне дослідження :який ти керівник?
а) Визначення стилю керівництва
б) Оцінка управлінських навичок
в) Виявлення моделі поведінки керівника.


жовтень
грудень
березень
Фірчук О.М.,
Солук Г.П.,
Артимович О.Б.
6
Надання можливостей  керівникам реалізувати власні творчі здібності через дослідницьку пошукову діяльність
протягом року

7
Консультації з питань управлінської діяльності
протягом року
Тизьо М.В., Солук Г.П.
8
Індивідуальні бесіди з питань управлінської діяльності
протягом року
Тизьо М.В., Солук Г.П.
9
Здійснення діагностування, анкетування.
постійно
Артимович О.Б.
10




Методичні оперативки:
Впровадження в навчально-виховний процес нового Державного стандарту
Опрацювання інструктивно-нормативних документів.
Початкові класи за спрощеними програмами

протягом року
постійно
протягом року
керівники закладів
11
Тематичні консультування щодо створення різного роду портфоліо
Портфоліо в організації самоосвітньої діяльності вчителів.
Портфоліо в роботі класного керівника.
Портфоліо старшокласника як засіб професійного визначення
 Роль портфоліо в організації якісної атестації педагогічних працівників
Порфоліо молодого вчителя як крок у шляху до вершин майстерності
Портфоліо вчителя як дієвий засіб самоаналізу, проектування самоосвітньої діяльності, підвищенні рівня фахової майстерності
Портфоліо школи як засіб дієвого самоаналізу діяльності закладу та проектування плану розвитку у майбутньому

жовтень
листопад

січень
лютий

березень

квітень


травень
Солук Г.П.,
Фірчук О.М
Учасники опорної школи
12

 13


 14


  15
Вивчення, узагальнення та впровадження ППД керівників району .
 Відпрацювати методичні рекомендації
 « Мотивація педагогів до ефективної діяльності та професійного росту»
   Вивчати досвід педагогів України: "Пізнаємо педагогічну карту України” з питання « Нові підходи до управління сучасною школою
    Продовжити роботу над проектами « Моя школа майбутнього» і «Школа, керівником якої ти є»
протягом
року

І семестр

протягом
року

протягом
року
Солук Г.П.

Фірчук О.М.
16
Виставки та огляд літератури
«Технологія досягнення професійного успіху»
«Шлях до майстерності»
«Педагогічний вернісаж Яворівщини»

листопад
лютий
квітень
Солук Г.П.
Фірчук О.М.
                                   
                                       Тематика  засідань опорної школи

з/п
Зміст роботи
Термін виконання
Хто виконує
                         Засідання І      Методичні посиденьки
Нормативно-правове поле освіти в умовах переходу на новий зміст, структуру і термін навчання. Стратегічне планування: управлінський аспект забезпечення рівного доступу до якісної освіти.
22.09.2016
СЗШ №3 м.Яворів
Солук Г.П.
Фірчук О.М.
1
Обговорення плану роботи опорної школи на 2016-2017 навчальний рік.
Солук Г.П.

2
Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями МОН України про організаційно-методичне забезпечення щодо початку нового навчального року.
Фірчук О.М.
3

Впровадження нового Державного стандарту у  8 класі.
Солук Г.П.

  4
Навчання в початковій школі за спрощеними програмами
Фірчук О.М.
5
Вимоги до професійної діяльності керівника школи (анкетування).
Фірчук О.М.
6

Опрацювання Положення про атестацію педагогічних працівників
Лазорко  О.В.
  7
 Шлях до успіху через самоосвітню діяльність.
Солук Г.П.

                          Засідання ІІ     Методичний фестиваль
Створення  умов ефективного підвищення педагогічної майстерності керівника засобами методичної роботи
06.12.2016
Яворівська
гімназія
імені
Осипа Маковея 
Солук Г.П.
Фірчук О.М.
1



      Теоретичний семінар  «Зміст методичної роботи в школі, активні та продуктивні форми організації методичної роботи».
Давидюк Н.З.
2



    Основні засади вивчення  діяльності та особистості керівника – передумова  підготовки   педагогів до інноваційної діяльності.
Шевчик М.Р.
Підляська М.Р.

3







     Роль стимулювання  педагогічної творчості  при формуванні особистості творчо працюючого керівника
                Практичне заняття :  побудова алгоритму особистісного підходу до  росту  педагогічної майстерності керівника (готують заступники директорів )
Моляща О.Я.
Солук Г.П.
4
Моделювання різних технологій колективно-групового навчання
Турко К.О.
5
Алгоритм дій директора в управлінні закладом освіти. (Презентації)
Труняк С.В.
6
Захист проектів «Моя школа майбутнього»
Замбриборщ Л.П.

                     Засідання ІІІ Калейдоскоп педагогічних ідей
Нові підходи до управління сучасною школою, моделювання управлінської діяльності
14.02.2016
Солук Г.П.,
Фірчук О.М.

1
Обмін досвідом «Управління навчальним закладом щодо реалізації проблеми школи»
Солук Г.П.

2
Захист проектів «Школа, керівником якої ти є»
Больбан Ю.І.
Андрушко Г.І.
3




Методичний дайджест  « Розвиток та саморозвиток особистості школярів на засадах дослідницької роботи педагога, реалізація її основних положень в учнівських та вчительських проектах».
Дацко Л.В.
4
     Накопичення досягнень відслідковування професійного прогресу, представлення діяльності і професійного розвитку за окремий  проміжок часу через портфоліо: ( з досвіду роботи)

Портфоліо в роботі класного керівника.

Портфоліо старшокласника як засіб професійного визначення

 Роль портфоліо в організації якісної атестації педагогічних працівників



 Портфоліо вчителя як дієвий засіб самоаналізу проектування    самоосвітньої діяльності, підвищенні рівня      фахової майстерності

Портфоліо школи як засіб дієвого самоаналізу діяльності закладу та проектування плану розвитку у майбутньому

Практичне заняття : створення каталогу
представлення робіт педагогів  на  педагогічну  ярмарку «Педагогічні здобутки освітян Яворівщини» (готуються всі учасники)
Федевич О.М..




Гірняк В.М.

Солук Г.П.


Юнко О.Ф.




Абдула В.Б.




Восух Н.В.







Фірчук О.М.

5
Культура управління закладами освіти (анкетування).

Стадник О.В.
6
Створити банк даних передового педагогічного досвіду з управлінської діяльності району.

Фірчук О.М.

                      Засідання ІV      Коло ідей
    
           Перспективні шкільні технології.

14.03.2017
СЗШ №3 м.Яворів

Солук Г.П.
Фірчук О.М.
1
Дискусія «Інноваційні технології як засіб оновлення навчально-виховного процесу »
Гугусь Т.М. Станько Н.Є.
2
Майстер-клас
Косик Н.М.
Гірка В.М.
3
Проведення анкетування щодо оцінки роботи опорної школи з управлінської діяльності.
Фірчук О.М.
4
Підсумки роботи опорної школи з управлінської діяльності та основні завдання на 2017-2018 навчальний рік.
Солук Г.П.





ПЛАН РОБОТИ
районної опорної школи з управлінської діяльності
при Вороцівському НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ»
на 2015-2016 навчальний рік


Список слухачів школи
(керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів
                      Яворівського району, які  атестуються у 2015-2016 н.р.)

Назва
навчального закладу

Прізвище, ім’я,

 по батькові директора, заступника

директора з навчально-виховної
роботи

 

1
Івано-Франківська ЗОШ І-ІІІ ст. імені Івана Франка
Ліскевич-Карпа Марія Романівна
Директор
2.

Михайлишин Ольга Зеновіївна
Заступник директора
з НВР
3.
Новояворівський НВК «ЗОШ ІІ ст. – ліцей»
Фолюш
Іванна Миколаївна
Заступник директора
з НВ
4.
Яворівська гімназія ім. Осипа Маковея
Моржин Наталія Романівна
Директор
5.
Яворівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 3             ім. Тараса Шевченка
Ходонович Надія Федорівна
Заступник директора
з НВР
6.
Бердихівський НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ»
Михаляк Марія Михайлівна
Заступник директора
з НВР
7.
Вороцівський НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ»
Солук Галина Павлівна
Заступник директора
з НВР
8.
Дрогомишлянський НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ»
Тарабань Наталія Михайлівна
Заступник директора
з НВР
9.
Любинська ЗОШ І-ІІІ ст.
Брошко Роман Миколайович
Директор
10.

Біляк Леся Степанівна
Заступник директора
з НВР
роботи
11.
Наконечнянська ЗОШ І-ІІІ ст.
Вовк Зоряна Миронівна
Заступник директора
з НВР
12.
Чернилявська ЗОШ І-ІІІ ст. імені Теодора Перуна
Гарбуз Юрій В’ячеславович
Директор
13.
Ясниський НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Памви Беринди – ДНЗ»
Сидор Оксана Миронівна
Заступник директора
з НВР
14.
Воледобростанська ЗОШ І-ІІ ст.
Гнатів Григорій Васильович
Директор
15.
Вороблячинська ЗОШ І-ІІ ст. імені Героя Небесної Сотні Віталія Коцюби
Круглій Марія Михайлівна
Заступник директора
з НВР
16.
Калинівська ЗОШ І-ІІ ст.
Зеленюх Марія Іванівна
Директор
17.
Коханівська ЗОШ І-ІІ ст.
Венгерак Валентина Федорівна
Заступник директора
з НВР
18.
Мальчицький НВК «ЗОШ І-ІІ ст. – ДНЗ»
Бордуляк Михайло Дмитрович
Директор
19.
Оселівський НВК «ЗОШ І-ІІ ст. – ДНЗ»
Рожик Любомира Євгенівна
Директор
20.
Сарнівська ЗОШ І-ІІ ст.
Бордун Андрій Миколайович
Директор
21.
Свидницький НВК «ЗОШ І-ІІ ст. – ДНЗ»
Брошко Ярослав Миколайович
Директор
22.
Яворівська ЗОШ І ст.
Дзидз Світлана Степанівна
Заступник директора
з НВР
23.
Новояворівський міжшкільний навчально-виробничий комбінат
Дубик
 Віктор Ярославович
Заступник директора
з НВР
24.

Павлисько Андрій Михайлович
Заступник директора
з НВР



Зміст роботи опорної школи

№ з/п
Зміст роботи
Термін виконання
Хто відповідає
1
Організація роботи опорної школи
до 20.09.15
Фірчук О.М.
2
Обговорення планування на 2015-2016 навчальний рік
вересень

3
Складання інформаційного банку даних учасників опорної школи
до 01.10.15
Солук Г.П.,
Фірчук О.М.
4
Створення умов для розвитку творчого потенціалу керівників
протягом року

5
Соціально-психологічне дослідження «Який ти керівник?» Здійснення методик
а) Визначення стилю керівництва
б) Оцінка управлінських навичок
в) Виявлення моделі поведінки керівника.


жовтень
грудень
березень
Фірчук О.М.,
Солук Г.П.,
Артимович О.Б.
6
Надання можливостей  керівникам реалізувати власні творчі здібності через дослідницьку пошукову діяльність
протягом року

7
Консультації з питань управлінської діяльності
протягом року
Тизьо М.В., Солук Г.П.
8
Індивідуальні бесіди з питань управлінської діяльності
протягом року
Тизьо М.В., Солук Г.П.
9
Здійснення діагностування, анкетування.
постійно
Солук Г.П.
10
Методичні оперативки:
Впровадження в навчально-виховний процес нових Державних стандартів
Опрацювання інструктивно-нормативних документів

протягом року
постійно
керівники закладів
11
Упорядкування обліку та обробки, удосконалення системи ведення документації
до 01.11.15
Солук Г.П.,
Фірчук О.М
12
Вивчення, узагальнення та впровадження ППД керівників району .
протягом
року
Солук Г.П.
13
Виставки та огляд літератури
«Технологія досягнення професійного успіху»
«Культура ділового спілкування»
«Етика ділових відносин»

листопад
лютий
квітень
Солук Г.П.


                                       Тематика засідань опорної школи

з/п
Зміст роботи
Термін виконання
Хто виконує

                         Засідання І      Методична панорама
Нормативно-правове поле освіти в умовах переходу на новий зміст, структуру і термін навчання. Стратегічне планування: управлінський аспект забезпечення рівного доступу до якісної освіти.
27.10.15
 Яворівська ЗОШ І-ІІІ ст.
№3
Солук Г.П.
Фірчук О.М.



Солук Г.П.


Фірчук О.М.





Михайлишин О.З





Фірчук О.М.



Лазорко О.В.
1
Обговорення плану роботи опорної школи на 2015-2016 навчальний рік.
2
Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями МОН України про організаційно-методичне забезпечення щодо початку нового навчального року.
3
Впровадження нового Державного стандарту у 4-их, 7 класах.
4
Вимоги до професійної діяльності директора школи (анкетування).
5
Опрацювання Положення про атестацію педагогічних працівників

                          Засідання ІІ Ярмарок педагогічних ідей
Сучасні підходи до організації навчального процесу та впровадження інноваційних технологій
17.11.15
Вороцівський НВК «ЗОШ І-ІІІст.-ДНЗ»

Солук Г.П.
Тизьо М.В.






1
Запровадження методів проектів в освітній процес; формування основ проектного мислення
2
Моделювання різних технологій колективно-групового навчання
3
Алгоритм дій директора в управлінні закладом освіти. (Презентації)
4
Захист проектів «Моя школа майбутнього»





                                     Засідання ІІІ Педагогічна майстерня
Підвищення ефективності управлінської майстерності на основі впровадження передового педагогічного досвіду
09.02.2016
Яворівська гімназія ім.О.Маковея
Солук Г.П.,
Фірчук О.М.,

Ходонович Н.Ф.


Ліскевич-
Карпа М,Р.,
Гарбуз Ю.В.



Моржин Н.Р.

Солук Г.П.

Фірчук О.М.
1
Обмін досвідом «Управління навчальним закладом щодо реалізації проблеми школи»
2
Захист проектів «Школа, керівником якої ти є»
3
Система роботи закладу з обдарованими учнями
4
Культура управління закладами освіти (анкетування).
5
Створити банк даних передового педагогічного досвіду з управлінської діяльності району.

                      Засідання ІV      Пошуки, ідеї, знахідки.
    
           Перспективні шкільні технології.

10.05.2016
Яворівська ЗОШ І-ІІІ ст.
№3
Солук Г.П.
Фірчук О.М.

Фолюш І.М.,


Тарабань Н.М.
Гарбуз Ю.В.

Солук Г.П.


Фірчук О.М.
1
Дискусія «Інноваційні технології як засіб оновлення навчально-виховного процесу »
2
Майстер-клас
3
Проведення анкетування щодо оцінки роботи опорної школи з управлінської діяльності.
4
Підсумки роботи опорної школи з управлінської діяльності та основні завдання на 2016-2017 навчальний рік.



Немає коментарів:

Дописати коментар