пʼятницю, 22 квітня 2016 р.

Школа на Яворівщині - учасниця проекту розвитку опорних шкіл в Україні

       Міністерство фінансів спільно з Міністерством освіти і науки домовилися з групою міжнародних донорів про фінансування пілотного проекту розвитку опорних шкіл в Україні. В рамках Проекту було відібрано по одній школі у кожній області, що отримає кошти на розвиток матеріально-технічної бази.
       Головна мета проекту розвитку опорних шкіл – сприяти реформі освітньої мережі України, що покликана підвищити якість середньої освіти за рахунок більш ефективного використання бюджетної освітньої субвенції.
      Незалежні представники міжнародних донорів – фонду Western NIS Enterprise Fund та Агенства США з Міжнародного Розвитку (USAID) – провели відбір опорної школи на Львівщині, яка буде фінансуватися в рамках вказаного Проекту. У конкурсі взяли участь три загальноосвітні навчальні заклади області: Новокалинівський навчально-виховний комплекс «Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Самбірського району, Івано-Франківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Івана Франка Яворівського району та Монастирецький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» імені Володимира Поповича Жидачівського району.
      За результатами відбору опорною школою Львівщини визначено Івано-Франківську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів імені Івана Франка Яворівського району. Відповідно до умов проекту згадана вище школа отримає технічну допомогу для модернізації матеріальної бази, зокрема на ремонт приміщень, навчальне обладнання та інформаційно-комп’ютерні технології, щоб забезпечити високу якість середньої освіти для дітей з сільської місцевості.
      Важливо відзначити, що при відборі пілотних шкіл у кожній із областей перевага віддавалася районам, у яких функціонує найбільша кількість малоформатних шкіл. У вибрані школи вже на сьогодні довозяться учні з інших населених пунктів, і кількість таких учнів зросте наступного навчального року внаслідок оптимізації. Також оцінювалися потреби кожної окремої школи з метою значно підвищити якість освіти для якомога більшої кількості дітей