Семінари керівників ЗЗСО




7 листопада 2019 року
в приміщенні Яворівської гімназії імені Осипа Маковея з ініціативи відділу освіти Яворівської районної державної адміністрації та методичного кабінету відбувся педагогічний діалог з питань організації інклюзивного навчання учнів.

Керівники закладів загальної середньої освіти, у яких впроваджено інклюзивне навчання, зустрілися з головним спеціалістом відділу дошкільної, загальної середньої освіти, соціального захисту, позашкільної та виховної роботи департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації Васюник Марією Іванівною, директором Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Яворівської районної ради Пелих Надією Степанівною, заступником начальника відділу освіти Дорошем Михайлом Петровичем, головним спеціалістом Кунанцем Володимиром Григоровичем.

Учасники заходу мали можливість отримати фахові поради, рекомендації, покрокову інструкцію та алгоритм дій керівника при зарахуванні дитини до інклюзивного класу, обговорити проблеми, пов’язані з навчанням дітей з особливими потребами в умовах інклюзії.



Заступників директорів навчали нових технологій управління

5 лютого 2019 року у Яворівській ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 відбувся натхненний та інноваційний семінар-тренінг для заступників директорів з навчально-виховної роботи ЗЗСО І-ІІІ ступенів «Edu Scrum – дієва методологія для освітніх команд і НУШ». 

Новаційність системи EDU-SCRUM в тому, що це система навчання, у якій відповідальність за освітній процес передається від керівника, (вчителя) до усіх учасників команди (учнів). А це означає більше самостійності, підвищення результатів і можливість робити вдвічі більше за короткий час. В такій системі на перший план ставиться ефективність взаємодії, використання особистих якостей учнів та розвиток особистості. 

Модератор заняття методист методичного кабінету Галина Романик ознайомила учасників із альтернативною методологією гнучкого (Scrum) підходу до ведення проектів, Agile - новим способом мислення в умовах швидких світових змін, цінностями філософії Agile, які накладаються на реформаційні компоненти НУШ, провела ділову гру для розуміння механізму і особливостей Scrum, для відпрацювання ефективних командних дій, стратегій самоорганізації та відповідальності кожного за роботу команди. 

Основний меседж тренінгу - навчитися використовувати свій командний ресурс ефективно! Тож вдалими були фасилітація: що заважає команді бути ефективною та майстерня-практикум із створення освітнього проекту за допомогою методології Scrum. 

Високий рівень подання матеріалу, насиченість інноваційної інформації, жваве обговорення, інтелектуальне напруження і самостійність під час роботи в команді над проектом та під час презентації доводять, що ще одна фасилітаційна технологія в освіті EDU-SCRUM– життєздатна сьогодні і може дати результати у роботі з командами: пошук спільних цінностей і інтересу, усвідомлення спільних очікувань і очікувань кожного, залученість усіх членів команди і вміння домовлятись. Присвячуючи цьому достатньо часу, отримаємо якісний результат.


Немає коментарів:

Дописати коментар